What Would You Do If That Was You! Del 18

En månad senare!
Alexandras Perspektiv. 
Det hade gått en vecka sen Liam och killarna hade åkt till Frankrike. Steph har åkit hem till sin familj. Min mamma och pappa hade åkt till Italien och jag orkade inte hänga med. Så lite var mitt fel att jag inte hade nåt att göra.  Jag saknade Liam så mycket att jag inte ens orkade gå upp för att äta. Jag kastade iväg täcket och gick upp. Jag öppnade min dörr och gick till köket. Katterna kom inspringandes i köket och jamade. Jag hällde i mat och nytt vatten. Jag tog fram mackor och tog en och bredde på en. Jag tog en tugga och tuggade lite sen svalde jag. Istället för att äta upp kastade jag resten. Jag gjorde rent kattlådan och gick sen in i mitt rum och hämtade en tajt t-shirt och mjukisbyxor. Jag gick till badrummet och låste. Jag tog snabbt av mig kläderna och klev in i duschen. Jag blötte ner håret och schamponerade det sen. Jag sköljde ut det och balsamerade sen. Jag sköljde ut det och gick ut ur duschen. Jag satte på mig mina trosor och bhn. Jag skulle precis sätta på mig mina mjukis byxor när jag tittade mot spegeln och där stod en människa som såg ut som skelett och hud. Jag satte snabbt på mig mina byxor och tröjan. T-shirten var inte så tajt som jag kom ihåg den. Den hängde slappt. Jag låste upp badrumsdörren och gick ut. Jag gick in i mitt rum och la ner mig i sängen och försökte att sova. Min mobil plingade till och jag flög upp. Jag sträckte handen mot sängbordet och tog upp den. 
From Liam 1.00 pm 
Hi sweetie, miss you so much. We are coming home today. 
Jag log stort och svarade snabbt. 
To Liam 1.01 pm 
Hi babe, miss you to. Yeyy ! 
Jag la tillbaka mobilen och somnade om. Jag vaknade klockan tre och var klarvaken av att telefonen ringde. Jag tog upp den och såg Liams nummer. Jag svarade och försökte låta klarvaken. 
- Hi my princess, Sa Liam och hörde hur glad han lät. 
- Hi babe, Sa jag och försökte låta glad. 
- We are soon home in London, Sa han 
- WHAT? Skrek jag i telefonen. 
- Yeah, but you dont have to scream, Sa han och skrattade. 
- Okey i promise but only if you come to me first, Sa jag. 
- Sure, bye, Sa han 
- Bye, Sa jag och lät gladare. Jag somnade om direkt med telefonen i handen. Men jag vaknade några timmar senare av att nån knackade på dörren. Jag gick dit och öppnade dörren. Liam och Niall stog där. Jag hoppade upp i Liams famn. 
- What happend to my baby? Sa Liam och syftade säkert på min vikt. 
- Ehm.... nothing, Sa jag och kliade mig i håret. 
- Nothing? Alexandra you have going down i weight, Sa Liam och släppte mig. Dem gick in och stängde dörren. Jag tittade ner på marken. Liams blickar brände på mig. Jag tittade på honom med ett trött leende. 
- I haven't eat because I've missed you, Sa jag och tittade ledsen på honom. 
- Oh sweetie, please don't to that, Sa Liam och kysste mig mjukt. 
- I know, Sa jag lågt och tittade ner i marken. Liam tog tag i mitt huvud. Jag tittade in i hans mörkbruna ögon och kände tårarna bränna i ögonlocken. Liam såg det och kysste mig mjukt. 
- Don't cry baby, Sa han lågt. Jag log smått och torkade tårarna. Han log och kysste mig. 
 
 


Jag borde få 3 kommentarer till nästa, vad tycker ni om den? 
Kommentarer
Postat av: Matilda

Jätte bra :)

2012-09-07 @ 17:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu