Trapped. Chapter 07.

Medans vi gick där på stigen kände jag tårarna tränga sig fram. Fan varför nu. Jag är lycklig. Nu rullade dem sakta ner för mina kinder. Jag torkade snabbt bort dem. Zayn stannade och tittade mig i ögonen. 
- Why are you crying? 
Han tittade mig i ögonen. 
- I don't know, Sa jag och log snett. 
Han la sin hand på min kind och lutade sig mot mig och kysste mig mjukt. 
- I love you more than anything
Han avslutade kyssen och tittade mig i ögonen igen. 
- I love you too, Sa jag och log blygt. 
Åhh fyfan jag älskar verkligen den här pojken. Vi vände och började gå tillbaka till gruppen. När vi gick där tog han tag i min hand och höll i den. Jag tittade upp mot månen som lyste starkt. 
Vi var snart framme vid gruppen. När vi kom fram så satt ingen runt elden. Som tur fanns det fortfarande glöd kvar. Vi gick och samlade lite pinnar och la på och satte oss sen. Jag tittade henne i ögonen och log. Hon lutade sitt huvud mot min axel och andades ut. Jag drog ned henne så att hon låg på mig och kysste henne mjukt. Hon skrattade lågt. 
- Your laugh, Sa jag och log 
Hon rodnade sakta. Jag kysste henne mjukt och fumlade med hennes shorts. Hon tittade osäkert på mig. 
- Do you want this?
Hon nickade stumt och jag drog av hennes shorts. Jag kysste henne igen. Hon knäppte upp mina byxor och drog  sakta av dem, sen satte hon sig upp på mig och drog av sin tröja. 
Jag log stort när jag såg hans reaktion. Han kysste mig igen och drog sen av sig sin tröja. Jag knäppte upp min bh och drog sakta av den. Vi vände oss så att jag låg neråt. Han kysste mig på nacken och sen ner på brösten och ner mot mitt underliv, han tog i två fingrar sen tre och drog ut och in ett par gånger. Jag stönade lågt. Han drog ut fingrarna igen och började slicka. Jag bet mig själv i läppen, blundade och stönade lågt. När jag tittade igen hade han tagit av sig sina kalsonger och jag rodnade svagt. Han lutade sig mot mig och kysste mig mjukt, han tog sig försiktigt in och drog sakta ut och in. Orgasmen tog över mig och jag stönade lågt. Han stönade lågt också. Han kysste mig igen och våra tungor möttes och lekte med varandra. 
Orgasmen började ta över mig och jag stönade lågt, jag kysste henne och tog mig ur henne. Vi kysstes igen och satte sen på oss våra kläder och hällde vatten över elden och kröp in till tältet. Där låg alla andra och sov. Hon kröp fram till sin sovsäck medans jag drog upp utgången till tältet och kröp sen till henne. 
- Sleep with me, Sa hon med ett leende.
Vi kröp ner i hennes sovsäck och somnade. 
Kommentarer
Postat av: Ida

Meeerrr

2012-10-30 @ 12:30:09
Postat av: ellen

MEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!

2012-10-30 @ 16:03:07
Postat av: Fanny

åååååh älskart :D<3 mer sånna här kapitel dudär xD

2012-10-30 @ 17:56:44
Postat av: meja

MERMERMER!!

2012-11-05 @ 20:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu