Trapped. Chapter 04.

Alla utom Zayn, Alexandra och Liam hade kommit tillbaka. Vi började bli lite oroliga men bet ihop. Jag kunde höra ett svagt knakande och vände huvudet mot ljudet. Jag kunde se 3 personer komma mot oss,
- ZAYN! THEY ARE BACK!
Jag reste mig hastigt och sprang till dom för att hjälpa till. Vi hjälpte Zayn in till tältet och tog fram hans sovsäck. Han krånglade sig in i den. 
- How do you find him? Sa jag och vi satte oss på våra sovsäckar, eller jag och Alexandra. Liam drog fram hans och la den bredvid mig. Alla andra sov såklart. Helt plötsligt hörde man nynnande på en sång. 
- cuz your the apple to my pie (http://www.youtube.com/watch?v=-lLvtydTM78)
Jag och Liam tittade på varandra och sen på Alexandra. Det var hon som sjöng. Vi blev tysta och lyssnade på henne. 
your the straw to my berry, your the smoke to my high, Sjung hon lågt men ändå så att man kan höra. Sen blev hon tyst. Man kunde höra snyftningar, men snyftningarna slutade snabbt. Eftersom att alla var inne i tältet så kröp jag fram till öppningen och drog ner den. 
Jag väntade tills jag kunde höra Louis', Zayn's och Liam's lugna andetag. Jag drog till mig min väska och tog fram ett par mjukisbyxor och ett linne. När jag hade dragit av mina byxor ramlade det en bild ur fickan. Jag tog upp bilden och tittade på den länge. Det var min och min mammas hund Roxy. En grå pitbull som var otroligt snäll. Jag la ner bilden på sovsäcken och satte på mig mjukisbyxorna. Jag drog av mig linnet jag hade haft på mig och tog det andra linnet och drog den över huvudet, jag samlade mitt hår och satte upp det i en hög tofs. Sen la jag ner kläderna och stängde väskan. Jag kröp sakta ner i min sovsäck och drog fram min dagbok. 
 
''Kära dagbok! Vi har äntligen hittat Zayn. Jag tror jag är kär i honom, han och jag kysstes. Jag är bara Alexandra, tönten från musikklassen. Zayn är ju liksom en av dem populära och han har egentligen Maddie. Fan hoppas inte Liam berättar för Maddie om det.......'' 
 
 
Jag la snabbt ner dagboken när nån rörde sig i sin sovsäck. Istället för att skriva färdigt la jag ner dagboken i väskan och gled ner lite i sovsäcken och somnade sakta. 
 
~
Jag vaknade av att tältet var ovanligt varmt. Alla andra låg och sov i sina sovsäckar. Jag kröp fram till öppningen och öppnade först myggnätet och sen 'riktiga' öppningen, jag satte upp den 'riktiga' öppningen så att vi bara hade myggnätet. Sen kröp jag in igen och drog ner kedjan till myggnätet. Jag kröp tillbaka tilll min sovsäck och somnade om igen. Men jag vaknade senare av att solstålarna brände på mitt ansikte. Alexandra, Liam, Zayn och Niall låg i sina sovsäckar men Louis, Harry och Maddie var borta. Jag kröp ur tältet och ställde mig upp. 
Jag och Harry gick en liten runda runt tältet. När vi hade kommit rätt så långt ifrån tältet, trodde vi, lutade sig Harry fram mot mig och kysste mig mjukt. Jag tog tag i hans huvud och han la händerna på min midja. Medans vi stog där kom Louis, och såg allt. 
- What are you guys doing? Sa Louis 
Vi slutade och tittade på honom. 
- Uhm.. Nothing, Sa Harry 
- Maddie you have Zayn right? Sa Louis bitchigt 
- Yes, I have Zayn! 
 
 
 
----
 
Tycks? Ursäkta stavfel och sånt 
Kommentarer
Postat av: Ida

Mmmeerr

2012-10-14 @ 11:45:24
Postat av: Anna :))

Merererererereerrr :D

2012-10-14 @ 21:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu