Trapped. Chapter 09.

 
 
Jag såg hur Zayn och Alexandra gick iväg. Dom höll handen, Jag log åt deras håll. Utan att fråga vart dom var påväg vände jag mig om mot Maddie igen.
- They are so cute togheter. Sa hon och log mot mig.
- Yeah. Sa jag och la armarna runt hennes midja.
Hon skrattade och kysste mig mjukt. Jag drog sakta med henne till tältet. Väl inne i tältet la jag ner henne och kysste henne mjukt igen. Hon spände upp mina byxor och drog av dem. Jag kysste på hennes nacke och drog av hennes shorts. Vi vände oss och hon drog av min tröja snabbt. 
 
 
Jag satte mig på hans mage och spände upp bhn och tog av den. Han slickade sina läppar och log oskyligt. Innan jag drog av tröjan stängde jag utgången. Sen satte jag mig på han igen och drog sakta av mig min tröja. Hans ögon blev större och tittade mellan mina bröst och ögon. Jag la mig på honom och kysste honom. Han gjorde så att vi vände oss så att jag låg ner. Han kysste mig på halsen ner på brösten, ner på magen och  ner mot min troskant. Då satte han sig ner och drog sakta av trosorna. Sen tog han två fingrar och tog in dem i mitt underliv. Han tog sen tre fingrar och tog in dem, sen drog han ut och in ett tag. Jag stönade lågt. Vi vände oss igen så att jag låg på honom. Jag satte mig vid hans knän, lutade mig fram och började suga. Harry tog tag i sovsäcken vi låg på och stönade. 
 
 
När hon var klar kysste jag henne och tog mig sakta in i henne. Hon stönade lågt, jag drog ut och in ett par gånger. Orgasmen kom och tog över mig. 
 
 
 
__
 
Den lev kort förlåt :( 
Kommentarer
Postat av: Fanny

meeeeeeeeeeraa !

2012-11-25 @ 18:17:07
Postat av: Anonym

När kommer näst?

Svar: Förmodligen i kväll! :'D
None None

2012-12-05 @ 12:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu