Trapped. Chapter 08.

 
 
Jag vaknade av samma sak som förut, att tältet var otroligt varmt, så jag kröp fram till utgången och öppnade tältet. Jag drog för nätet, Som skulle skydda mot myggorna. Solen sken och jag kände på mig att det skulle bli en vacker dag. När jag kröp tillbaka låg inte Zayn i sin sovsäck och det låg två stycken i Alexandras. Jag kröp till min sovsäck och somnade om igen. Jag vaknade senare av att Niall satt och försökte väcka mig. 
- Hope? Can you help me and find some blueberries? 
- Sure, Sa jag och satte mig upp. 
Vi gick ut ur tältet och Niall började gå mot ett håll med bestämda steg. Jag sprang ikapp honom. 
- Hey, Wait! Jag flåsade när jag kom fram till honom. What's the problem?
- Nothing, Come on.
Niall fick ännu en gång före mig. Jag ryckte på axlarna och gick strax bakom honom.
 
 
Jag vaknade  av att solen sken genom tältet, rakt i ansiktet på mig. Harry låg fortfarande och sov.
- Wake up sleepy head! Sa jag och kramade om honom.
Han mumlade något, och vände sig mot mig. Han tittade på mig med en irriterad blick. Men log sedan.
- Godmorning, Sa Harry. 
- Godmorning. Svarade jag. 
Han kysste mig lätt, Och jag fnissade. 
Vi väckte Liam och Louis. 
- Me and Louis will go and fix more water, Sa Liam och dem gick i väg. 
- We can try to make som fire. Sa jag och kollade på Harry. 
 
 
Jag vaknade sakta upp i Zayns underbara famn och flyttade mig närmre honom. Även fast det var varmt. Men jag satte mig sen upp och tog min dagbok som låg i väskan och öppnade den sakta, jag tog pennan och började skriva. 
 
''Kära dagbok, kvällen och natten gick bra. Ehm... Jag förlorade min oskuld till Zayn igår.. Hehe.. Juste jag glömde att skriva att jag och Zayn är ihop. Som pojkvän och flickvän...'' 
 
Zayn hostade till och jag tittade upp på honom. 
- I didin't know that you have a tatoo. 
Jag log blygt och la handen på noten bakom mitt högra öra, han tittade mig i ögonen och log stort. Han la armarna runt mig och kysste mig på pannan. 
- You took my virginity last night, Viskade jag lågt. 
Han såg förvånad ut men log ändå och kysste mig igen. 
 
 
Jag kände hur Alexandra flyttade sig närmre mig. Jag log smått. Hon satte sig sedan upp. Och drog upp en bok eller nått ur sin väska. Jag kunde inte undgå att märka att hon hade en tatuering bakom sitt öra.
Alexandra la handen för tatueringen, Jag tittade på henne och log. Istället för att ligga kvar gick vi ut ur tältet. Vi satte oss vid elden där Maddie och Harry satt. 
- Come, Sa Alexandra och vi gick sakta iväg. 
Hon tog min hand och såg på mig. Sakta försvann vi längre in i skogen, Men det var ingenting som vi tänkte på. 
- I'm so tired, Let's just sit down for some minutes. Sa jag och la mig ner på mossan.
Alexandra la sig brevid mig med huvudet på mitt bröst. Jag lekte med henne hår, och blundade. 
Kommentarer
Postat av: Fanny

sjuukt bra, meer :D

2012-11-04 @ 18:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu