What Would You Do If That Was You! Del 6

FacebookSummer by !thugnassty2 on deviantART
Live Your Dreamzz
Stephanies Perspektiv
Jag satt och tittade på tv medans Alexandra var inne i duschen. Nån knackade på. Jag gick och öppnade och där stog Harry och Louis.
- Hi Guys, Sa jag och log.
- Hi can we come in? sa dem.
- Okey, Sa jag och lät dem komma in jag stängde dörren och gick in i vardagsrummet. När dem hade satt sig ner kom Alexandra ut och när hon stängde toadörren efter sig såg hon Louis och Harry sitta där. Man såg att hon var nära på att tappa sin handuk hon hade runt sig.
- Where are the other guys? Sa hon och började gå upp för trappen.
- They coming soon, Sa Harry och skrattade. Jag tittade på Louis. Han tittade på mig. Jag hörde hur det dundrade till och nerför trappen kom Alexandra i en uringad t-shirt och jeansshorts. Hon ramlade ner på golvet från första trappsteget. Jag hörde hur hon låg och skrattade. Jag tittade på Harry som också skrattade. Alexandra ställde sig snabbt upp. Samtidigt hörde man hur det knackade på. Alexandra sprang fram till dörren hon halkade igen. Hon ställde sig upp och öppnade dörren.
- Hi, Sa hon och skrattade.
- Hi, Sa Liam, Niall och Zayn och tittade på mig,Harry och Louis.
- What are it with her? sa Zayn och tittade på Alexandra.
- She has fall two times, it was certain that she saw you, Sa Harry och skrattade. Alexandra slutade skratta för några minuter men efter två minuter var hon igång igen. Hon satt på soffan och mumlade något lågt för sig själv. Då brast hon ut i skratt igen. Jag tittade på henne. Hon håll på i tio minuter. Sen när hon slutade gick hon upp och hämtade sin mobil. Hon gick nerför trappen och smsade. När det var två steg kvar tog hon ett lite för långt steg och skrek till lite men hon fick tillbaka balansen. Hon gick och satte sig mellan Liam och Niall. Hon började skratta igen. Den här gången åt inget. Vi tittade på henne.
Alexandras Perspektiv
Jag satt och skrattade åt inget.
- When do you leave? Sa jag och slutade skratta.
- About four to five days, Sa Harry
- Okay, Sa jag och tog mina hörlurar. Jag satte på More than this på min mobil. Ja började sjunga med när helt plötsligt Liam också började sjunga med. Jag tittade på honom och drog ut mina hörlurar och började om.
- I'm broken do you hear me, började jag
- I'm blinded, cause you are everything I see, Fortsatte Liam
- I'm dancing, alone, Sjung jag sen
- I'm praying,that your heart will just turn around,  Sjung Liam
- And as I walk up to your door, Sjung jag
- My head turns to  face the floor, Sjung han
- Cause I can't look you in the eyes and say, Sjung jag
- When he open his arms and holds you close tonight, Sjung han
- It just won't feel right, Sjung jag
- Cause I can love you more than this, Sjung han
- Yeah, Sjung jag
- When he lays you down, I might just die inside, Sjung han
- It just don't feel right, sjung jag
- Cause I can love you more than this, sjung han
- Can love you more than this, Sjung jag
- If I'm louder, would you see me would you lay down in my arms and rescue me cause we are the same you save me when you leave it's gone again,  Sjung Niall helt plötsligt
- Then i se you on the street in his arms, I get weak my body fails, i'm on my knees prayin', Sjung Louis helt plötsligt.
- When he opens his arms and holds you close tonight, Sjung jag
- It just won't feel right, Sjung Liam
- Cause i can love you more than this, Sjung jag och Liam samtidigt
- Yeah,When he lays you down, i much just die inside it just don't feel right, Sjung Harry
- Cause i can love you more than this, Sjung Liam och jag
- I never had the words to say but now i'm asking you to stay for a little while inside my arms and as you close you eyes tonight I pray that you will see the light that shining from tthe stars above, Sjung Zayn
- When he open his arms and holds you close tonight it just won't feel right cause I can love you more than this, Sjung jag och Liam
- When he lays you down, I might just die inside it just won't feel right cause i can love you more than this Yeah when he open his arms and holds you close tonight it just won't feel right cause i can love you more than this when he lays you down, I might just die inside it just won't feel right cause i can love you more than this, Sjung Harry och Steph
- can love you more than this, Sjung jag och Liam. Jag kramade Liam. Jag började skratta igen. Jag log och lutade mig mot Liam och pussade han på kinden. Sen började jag skratta igen.
- I go and buy pizza, Sa jag och satte på mig skorna.
- I go with you, Sa Liam och satte också på sig sina skor. Jag gick ut först. Han stängde dörren efter oss. Jag började gå sakta. Liam kom upp bredvid mig. Jag stelnade till och såg Luke och hans flickvän. Jag titade på Liam.
- Kiss me please, Sa jag och Liam kysste mig. Jag tittade på honom och skrattade. Vi började gå igen. Jag skrattade lågt. Vi stannade vid en flod. Liam försvann för några minuter men han kom tillbaka med händerna bakom ryggen.
- Whats that, Sa jag
- Here, Sa Liam och gav mig blommor.
- Thanks, Sa jag och kysste honom.

Tycks? :3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu