What Would You Do If That Was You! Del 5

Likes | TumblrFacebook▲(11) Tumblr
Alexandras Perspektiv
Jag och Steph skulle träffa killarna en stund idag. Jag gick igenom hela min garderob.
- STEPH JAG HITTAR INGA KLÄDER! Skrek jag.
- Jaha jag har redan hittat ett par kläder, Sa hon och tittade på mig. Jag kastade ut alla mina kläder. Det blev en stor hög på golvet. Hela min garderob blev tom. Äntligen hittade jag en gullig blommig klänning. Jag satt snabbt på datorn och kastade in kläderna i garderoben igen. Jag stängde garderoben igen. Datorn hade precis startat. Jag tog upp internet och in på twitter. Jag tittade runt i mitt rum. Det var planscher på one direction överallt nästan. Förutom en bild på min gamla häst. Jag tittade på bilden och började gråta. Jag ställde mig upp och gick till badrummet. Där inne lockade jag håret. Jag sprutade på lite hårspray.
-Steph är du klar? Sa jag.
- Aa, Sa hon. Jag gick och satte på mig mina låga vita converse.  Steph kom efter mig och satte på sig sina svarta converse. Vi gick till stranden igen. Killarna stog där.
- Hi guys! Sa jag.
- Hi, Sa dem. Jag log fåningt. Jag tittade på Steph som stog där som ett fån. Jag tittade på Liam. Liam tittade på mig. Jag kände hur jag rodnade. Jag drog en hand genom mitt hår.
- Should we go to a cafe? Sa jag.
- Okey, Sa dem. Jag började gå. Det tog cirka 20 minuter att gå. Jag gick in och beställde en cola.  Steph beställde också en cola. Vi gick och satte oss vid ett bord. När jag såg Luke komma in genom dörren.
- Fan, Mumlade jag och gömde mig bakom Liam.
- Who is that? Sa Liam och tittade på Luke
- My old boyfriend, Sa jag och tittade på Liam. Liam tittade på mig. Jag log fånigt.
- No, he's coming this way, Sa Steph. Jag gled ner lite i stolen och tog en tidning. Jag gömde mig bakom tidningen. Jag tittade upp från tidningen och såg att Luke och hans nya flickvän satt bakom oss. Jag satt mig rakt upp och la ifrån mig tidningen. Jag tittade på Liam. Han log åt mig.
- Liam say I love you in swedish, Sa jag och skrattade.
- Jag elskar dig, sa han. Jag skrattade lågt. Steph tittade bakom mig. Jag vände mig om och såg att Luke satt och tittade på mig och Liam. Jag kände hur min självkänsla kom tillbaka.
Stephanies Perspektiv
Jag satt mellan Zayn och Louis. Mittemot Alexandra.
- Alexandra kolla bakom dig, Sa jag till henne. Hon tittade bakåt precis när Luke kysste sin flickvän. Hon vände sig tillbaka igen. Hon hade händerna i kors. Hon tittade på mig. Jag tittade på Lukes nya flickvän. Hon vände sig om och tappade nästan hakan. Jag log.
Alexandras Perspektiv
Det var någon som petade på min rygg. Jag vände mig om och såg Lukes nya flickvän.
- Är det är one direction? Sa hon och tittade på killarna
- Ja, Sa jag och tittade turigt på henne. Jag vände mig tillbaka igen.
- Shall we go? Sa jag
- Okey, Sa Dem och vi gick iväg. Vi gick hem till mig och Steph. Jag gick in och tog av mig mina skor. Jag gick upp till mitt rum och satte på datan. Jag loggade in på twitter och dayviews. Jag hade 5 nya kommentarer. En av dem var en bild på Liam och Niall när dem var yngre. Jag loggade ut från dayviews och skrev in youtube. Jag skrev snabbt One direction Stand up. Nån knackade på min dörr.
- Yes? Sa jag och Liam kom in. När han kom och såg alla mina planscher. Hans min var sjukt gullig. Jag loggade in på twitter. Jag skrev snabbt '' I just think that i'm not a loser anymore''. Jag loggade ut och vände mig om och såg att Liam stog bakom mig. Jag tittade på honom och log.
- Hi, Sa jag fånigt.
- Hi, Sa han och satte sig bredvid mig i min säng.
- Do you want something? Sa jag och tittade på honom.
- Yes Steph have buy some pizza do you wan some? Sa han.
- Okey, Sa jag och gick med honom ner. Jag tog tre bitar pizza och gick in i vardagsrummet där inne satt jag på tv. Jag sappade mellan kanalerna. Medans jag satt där kom Liam och Niall in i vardagsrummet. Jag stannade på MTV. Där det var gammla Jersey Shore. Jag tog en tugga av min pizzabit. Jag var tyst. Jag skrattade tyst för mig själv. Jag åt upp  och tog in min tallrik till köket. Sen gick jag upp till mitt rum. Jag satte snabbt på datorn och tittade på mina gamla bilder från 6 till 9. Jag såg en bild på mig när jag gick i sexan. Jag var liten och söt. Jag tryckte på en bild på mitt skåp. Det var nästan bara bilder på hästar där. Jag hörde att någon skrattade bakom mig och jag vände mig om. Där stog Niall och Liam och skrattade.
- What? Sa jag och tittade på dem.
- Its that your locker? Sa dem
- Yes? Sa jag och tittade på den igen. Jag såg en bild från 8 jag tryckte på den.  Jag stog där med Luke. Jag raderade snabbt bilden och tog bort bildgalleriet. Jag stände av datorn och gick förbi Liam och Niall. Jag gick ner och satte mig vid Steph, Zayn, Harry och Louis. Efter mig kom Liam och Niall. Jag tog dosan från Steph och sappade mellan kanalerna.  Jag gick upp till mitt rum igen och bytte om. Jag hittade ett uringat linne och ett par vita shorts. Jag gick ner igen. Jag gick in till köket och gick igeonom hela skaferiet. Jag hittade mackor. Jag tog ut dem och bredde på två stycken.  Jag tog dem. Jag gick och satte mig vid Steph och killarna.

Tycks?
Kommentarer
Postat av: felicia♥

mer :)!

2012-05-27 @ 14:21:45
URL: http://feliciarydins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Awesome!!<3

Meeeeeerrrrr!!!

2012-05-27 @ 19:14:16
Postat av: Rebecca

Bra:)

2012-05-27 @ 21:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu