What Would You Do If That Was You! Del 4

nice stufTumblrTumblrCaroline Huang's Muzy
Alexandras Perspektiv
Jag hade krockat med Harry Styles. Jag och Steph stog där som fånar.
- Can i get your autograph? Sa Steph.
- Okey, do  you have paper and a pen? Sa han.
- Yes, Sa Steph och gav honom pappret. Han tog pappret och skrev sin autograf på den. Jag kände hur en glädje tår rullade ner för min kind. Jag tittade på honom.
- Can i get your autograph? Sa jag blygt.
- Okey, Sa han och Steph gav honom ett nytt papper. Han skrev sin autograf på den också. Jag log.
- Thanks, Sa jag och tittade på honom. Jag darrade. Jag tog pappret med en hand som darrade.Han log sitt gulliga leende. Jag grät glädjetårar.
Stephanies Perspektiv
Jag och Alexandra stog som fånar.
- Wheres the other boys? Sa jag
- They will come soon, Sa han och log. Jag tittade på Alexandra och såg att hon höll sig för munnen. Helt plötsligt ringde Alexandras mobil. Hennes ringsingnal som då är Torn när One Direction sjunger den.
- Oh sorry, Sa Alexandra och svarade medans hon gick lite längre bort. Medans hon stog och pratade i telefonen hörde man Niall och Zayn när dem pratade högt om något. Några sekunder senare kom dem runt hörnet och jag kände hur mina knän nästan vek sig. Några minuter efteråt hörde man Louis och Liam. Jag stog och pratade med Niall, Zayn och Harry.
- LOUIS! Ropade Harry.
- HARRY! Hörde man Louis ropa. Jag tittade på Alexandra och såg att hon grät. Man hörde nästan hur hon skrek i mobilen.
- JAG HATAR DIG LUKE LÄMMNA MIG IFRED! Skrek hon i telefonen. Jag såg hur killarna kollade undrande på mig.
- Her ex will not stop calling her, Sa jag och log fånigt. Precis då kom Louis och Liam runt hörnet. Jag tittade till på Alexandra. Hon tappade nästan sin mobil. Hon gick sakta mot mig. Jag tittade tillbaka på killarna.
Alexandras Perpektiv
Jag gick sakta mot Steph.
- Hi, Sa jag och log fåningt
- Hi, Sa Niall, Zayn, Liam och Louis. Jag kände hur mina ben vek sig under mig och jag satt på marken. Jag började skratta lite lågt.
- Kan du hjälpa mig Steph? Sa jag och kände killarnas blickar på mig. Steph kom och hjälpte mig upp. När jag hade kommit upp så började skratta mer. Jag råkade tappa min mobil.
- Fuck, mumlade jag för mig själv men lite väl högt.  Jag satt mig ner på huk och tog upp min mobil. Min mobil började låta igen. Jag låste upp den och såg att musikspelaren hade gått igång. Jag stände av den.
- Are you going somewhere? Sa jag
- Yes to the beach, Sa Harry
- Can we follow? Sa Steph snabbt.
- Okey, Sa Harry.
Louis Perspektiv
Vi gick mot stranden. Hon Stephanie och hennes kompis Alexandra hängde med. Alexandra och Harry gick och pratade om något. Jag gick fram till Stephanie och började prata med henne.
Harrys Perpektiv
Jag och Alexandra gick och pratade.
- How are the boys in real?Sa hon och tittade på mig.
- They are funny, Sa Jag
- Okey, Sa hon. Vi var framme vid stranden. Vi gick och satte oss på stranden. Jag, Alexandra, Liam och Zayn gick till vattnet. Alexandra gick i först. Hon dök under vattnet. Jag och Liam tävlade om vem som kom i först och dök i. Liam kom i före mig. Jag kom efter honom.
Alexandras Perspektiv
Jag dök in under vatten ytan. När jag kom upp igen krockade jag nästan med Liam.
- Oh, Sorry, Sa jag och log. Han skvätte vatten på mig. Jag skvätte vatten tillbaka på honom. Jag skrattade. Jag dök ner igen och simmade längre ut. När jag simmade upp igen såg jag att Liam hade följt mig. Jag skvätte mer vatten på honom. Vi skrattade och simmade tillbaka.
Liams Perspektiv
Jag hade fastnat för Alexandra hon var så gullig på något sätt. Jag gick upp på stranden och tog min handduk och torkade mig. Alexandra kom upp efter mig och satte sig bredvid mig med hennes handduk. Hon tittade ut över vattnet.
- I'ts so beutyful here, Sa Jag och tittade på henne
- Yes i know, Sa hon och hennes telefon ringde. Jag såg hur hon började gråta och prata argt på svenska. Hon stängde snabbt av telefonen.
- How do you feel? Sa jag och tittade på henne.
- Don't well, Sa hon och torkade sina tårar. Jag la min arm om henne.
- You don't need o cry, Sa jag.
- I know, Sa hon och lutade sig mot mig
Stephanies Perspektiv
Jag och Louis satt och pratade. Vi pratade om olika saker.  Louis var som jag hade trott. Han var rolig, snäll och snygg såklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu