What Would You Do If That Was You! Del 3

impulso-mal-pensadoOcean of Emotionbeach, bikini, boat, brazil, cute - inspiring picture on Favim.comTumblr
Alexandras Perspektiv
Jag vaknade upp och gick ner. Jag satt på datorn och gick in på twitter. Jag skrev snabbt ''I'm just a big loser''. Jag loggade ut och in på facebook istället där såg jag. Luke hade redan en ny tjej. Jag skrek inom mig. Jag kommenterade det ''Jaha hur länge har ni varit ihop?''. Sen skrev jag på min egen ''Ibland önskar jag att jag skulle hoppat ut framför ett tåg värt det? Tror det ibland....'' Jag såg att Luke hade svarat '' I en vecka ''. Jag svarade ''Fan så roligt att du har varit otrogen..''. Jag såg att Steph hade svarat på min status ''Nej, Alexandra vi behöver dig här i världen''. Jag log och skrev till henne på chatten ''Är Luke kvar?''. Hon svarade snabbt '' Nej vill du hänga med och bada?'' Skrev hon. '' Okej kommer snart'' Skrev jag och stängde av datorn. Jag gick upp till mitt rum och bytte om till en bikini och satte på mig ett tunt linne utanför. Jag gick ner och satte på mina flipflop. Jag gick ut och låste dörren. Sen började jag gå mot stranden när jag krockade med någon. Jag ramlade. Jag tittade upp mot den jag hade krockat med. Jag satt där och var nära på att börja gråta. Han lutade sig fram och hjälpte mig upp.
- Oh, i'm sorry how do you feel? Sa han. Jag fick inte fram något. Jag stog där som ett fån. Jag tog ettt djupt andetag när jag märkte att jag hade glömt att andas.
- I'm feel good, Sa Jag och kunde inte sluta titta på honom. Jag glömde att andas för några sekunder. Jag tänkte på att andas igen. Jag tog ett djupt andetag.
Stephanies Perspektiv
Jag kollade på klockan. Hmm vart är hon tänkte jag. Samtidigt fick jag ett sms ''Snälla kom hit Steph'' Det var från Alexandra. ''Vart är du?'' Svarade jag. '' Hemma skynda dig'' Skrev hon. Jag sprang halvägs hem till henne. Jag hade kommit till husen bakom Alexandras precis när jag hade kommit runt hörnet såg jag. Där lite längre ner på trottoaren stog Alexandra och en kille.
- ALEXANDRA! Skrek jag. Alexandra tittade på mig och vinkade. Jag gick fram till henne och såg vem det var hon stog framför. Jag slutade andas för en sekund.
- OMG, Sa jag.
- Haha, Skrattade han.

Vem är det Alexandra krockade med? :O
Kommentarer
Postat av: felicia♥

längre delar hörru.. annars är det inte roligt att läsa dom!

2012-05-27 @ 14:14:04
URL: http://myownonedirectionstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu