What Would You Do If That Was You! Del 2

Sophia Singer-Davies (sophia1dxo) on TwitterSlike sa zidaSummer ☼Foto Dinding
Alexandras Perspektiv
Jag och Steph stog där och skrek på dem. Jag grät glädjetårar.
- Steph kan jag sova hos dig? Sa jag
- Okej, Varför? , Sa Steph
- Mamma och pappa är bortresta, Sa jag
- Okej, Sa Steph. Vi gick och köpte en varsin glass. Vi satte oss på en parkbänk.
- Jag kan inte fatta det vi såg Liam och Louis, Sa Jag
- Inte jag heller, Sa Steph. Jag log och tittade bort. Jag kände hur tårarna trängde sig på. Jag kunde inte hålla dem inne längre.
- Vad är det? Sa Steph
- Inget är dina föräldrar hemma? Sa Jag
- Nej, Sa Steph
- Ska vi ha fest? Sa Jag
- Okej, Sa hon
- Vilka ska komma?  Sa jag
- Kanske hela klassen och några till? Sa hon
- Okej, Sa jag och log
Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ ♥Fuck Yeah, Fashion Girls!, Search results for: funFuck Yeah, Fashion Girls!, Search results for: dance
Några Timmar senare.
Alexandras Perspektiv
Jag stog själv på partyt. Tills det knackade på dörren. Jag gick och öppnade hoppades på att det skulle vara Luke. Och det var det men han var redan full. Han gick in och började hålla på med en tjej som inte jag kände. Hon skrattade och kysste honom. Jag kände hur ilskan kokade över jag satt snabbt på mina converse och sprang ut. Jag kände hur tårarna rullade ner för mina kinder. Jag sprang tills jag hade kommit långt ifrån Luke och dem andra. Jag sprang tills jag inte orkade mer. Jag föll ner på mina knän och grät. Grät tills det inte fanns något mer att gråta. Medans jag satt där kände jag en hand på min rygg. Jag ställde mig upp. Då såg jag vem som stog där. Jag smällde till Luke.
- Jag hatar dig fattar du det? Skrek jag och smällde till honom en gång till. Jag sprang ifrån honom igen men den här gången kom han inte efter mig. Jag gick in på en affär och kom på att jag hade glömt mina pengar hos Steph.
- Fan, Mumlade jag för mig själv. Jag gick ut igen. Jag kände hungern kom krypande. Jag gick till mitt hus och låste upp.
- Vilken tur att jag hade nycklarna med mig, Tänkte Jag. Jag gick in i hallen. Jag ringde och beställde pizza. Det tog en kvart. Efter en kvart knackade det på dörren. Jag gick och öppnade. Där stog pizzabudet jag tog pizzan och betalade. Jag gick och satte mig i vardagsrummet. Sen gick jag och låste dörren. Jag satte mig i soffan och började äta. Jag hade ätit halva när det knackade på. Jag gick och tittade vem det var. Det var Luke.
- FAN LÅT MIG VARA J*VLA BÖG! Skrek jag genom dörren. Jag gick och satte mig igen. Jag åt färdigt pizzan och satt på datan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu