What Would You Do If That Was You! Del 1

Wall Photosd e t h r 0 n e d !challenge me
Alexandras Perspektiv
Jag och Luke min pojkvän hade skolkat från sista lektionen.
- Luke vet du? Sa Jag och tittade på honom.
- Nej, Sa han
- ONE DIRECTION ÄR I  SVERIGE, Sa jag och började fangirla.
- Haha Alexandra, Sa han och tittade på mig. Han kysste mig. Jag tittade på honom. Jag besvarade kyssen och den gick över i hångel. Vi gick och satte oss på en bänk. Jag ittade på honom.
- När skulle vi ha slutat idag? Sa Jag och tittade på honom.
- Typ kvart över ett, Sa han och tittade på mig.
- Okej klockan är ju ett ska vi gå tillbaka till skolan igen? Sa Jag
- Okej kom, Sa han och började gå. När vi var framme lyfte han upp mig på skåpen. Jag satt där och väntade på Steph. Steph kom först  ut ur rummet.
- ONE DIRECTION ÄR HÄR I STOCKHOLM! Skrek jag och fangirlade
- JAG VET! Skrek Steph tillbaka. Jag hoppade ner från skåpet och låste upp mitt skåp. Jag darrade. Luke kom upp bakom mig och pratade med hans bästis bredvid mitt skåp. Jag tog ut min väska och kysste Luke. Sen gick jag till Steph.
- Hejdå Luke, Sa Jag. Jag och Steph gick ner på stan. Vi gick in i en affär. Vi hittade lite kläder. Vi gick ut och där var det fullt med ungdommar. Det var verkligen fullt med folk. Vi gick lite i vimlet.
FacebookOne DirectionParadise of photos.
Stephanies Perspektiv
Jag och Alexandra gick runt i vimlet. Vi krockade med ett par tjejer som stog och fangirlade.
- Undra vilka som är här, Sa Alexandra
- Alexandra, har du glömt? Sa Jag
- Nej 1D är i Sverige men varför skulle dem vara här? Sa Hon
- Dem kan vara här, Sa jag och tittade på henne. Vi gick lite längre och det blev lite mer utrymme. Vi gick lite längre och märkte att det var typ ''stängsel''. Så vi stannade där och ut genom dörren på en sida kommer Liam och Louis. Alexandra började gråta av glädje.
- LIAM I LOVE YOU, Skrek Alexandra.
- LOUIS I LOVE YOU, Skrek jag

Tycks?
Kommentarer
Postat av: stephanie Tomlinson

Jätte bra mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer:-* <3

2012-05-10 @ 19:09:49
URL: http://one1direction.devote.se
Postat av: stephanie Tomlinson

Jätte bra mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer:-* <3

2012-05-10 @ 19:32:21
URL: http://one1direction.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu