What Would You Do If That Was You! Del 9

UntitledFacebookLouis Tomlinson: 'One Direction are writing songs about our girlfriends' | Sugarscape |nevermychoice
Alexandras Perspektiv
Vi skulle vara hos dem ett tag. Niall gick före och öppnade dörren. Jag gick in. Jag tog av mig mina skor. Niall gick före mig och visade runt mig lite. Jag kände en hand på min axel och tittade bak på en av dem finaste ögon.
- Liam! Skrek jag och kysste honom. Jag tittade på honom. Han kramade om mig. Jag log.
- Where were you? Sa jag
- I stayed here and I have a suprise to you, Sa Liam.
- Please you dont need do do that, Sa jag men undrade vad det var.
- Close your eyes, Sa Liam och satte handen för mina ögon. Han visade vägen för mig. När vi äntligen stannade kom det en ljuvlig lukt av kyckling. Magen kurrade till.
- Open your eyes, Sa han och jag tittade och där framför oss var det ett litet bord med kyckling och nudlar. Han drog ut min stol. Jag satte mig ner. Han satte sig mittemot. Jag tittade på honom och log. När vi hade ätit upp gick vi till baksidan. Mitt hjärta hoppade över slag. Där var den största poolen jag hade sett. Vi gick till några solstolar och satte oss i varsin.
- I need to go to the bathroom, Sa jag och gick in. Väl inne gick jag och letade efter Niall. Niall satt inne i vardagsrummet.
- Should we have water fight? Sa jag med ett sånigt leende på läpparna.
- Haha, okey, Sa Niall och gav mig en vattenpistol och tog en vattenpistol till sig själv och en till Liam. Vi fyllde på dem och smög ut. Liam hade somnat i sin solstol. Vi smög fram och sprutade vatten på honom. Han vaknade upp och tittade på oss.
- Now its war! Sa han och sprutade på mig sen på Niall. Jag sprutade på Liam och Niall. Dem båda gick fram mot mig. Liam tog mina armar och Niall mina ben. Dem svingade mig och sen släppte dem mig i vattnet. Jag tog tag i Liam och drog med honom ner. Jag gick upp ur poolen och tog min vattenpistol och sköt på Niall och sen på Liam. Jag tittade på dem och skrattade.
Stephanies Perspektiv
Jag, Louis, Harry och Zayn var på framsidan och spelade fotboll. Louis och jag mot Harry och Zayn. Jag hade bollen och passade till Louis. Jag och Lou hade bollen nästan hela tiden. Sen efter typ en timme gick Harry och Zayn till baksidan. Jag och Lou var ensamma. Han kysste mig mjukt på pannan. Vi gick med Harry och Zayn till baksidan. Där var ett vattenkrig i full gång. Jag och Lou smög in och hämtade varsin kanna med vatten. Vi smög ut och såg att Zayn stog jätte nära oss. Jag smög ut och hällde vattnet över honom. Lou smög bakom mig och hällde vatten på mig istället.  Jag vände mig om och kysste honom. Jag gick in och hämtade mer vatten. MEn den här gången kastade jag vattnet på Lou. Lou tog tag i mig och bärde mig till poolen. Sen när jag var över den så släppte han. Jag gick upp ur poolen.
- We go and watch some good movies, Sa Liam och tittade på Alexandra.
- Yeah, Sa Alexandra och Niall samtidigt. Vi gick upp och satte på en film. Jag var den första som somnade.

Det blev en kortis x)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu