What Would You Do If That Was You! Del 7

beautiful, beauty, cool, cute, girl - inspiring picture on Favim.comDarkness. | Flickr – Compartilhamento de fotos!
He Promised. [Finished] - Prologue. | Story | QuotevFacebook
Alexandras Perspektiv
Liam hade precis gett mig blommor. Jag kysste honom snabbt.
- Should we go to the beach? Sa jag
- Okey, Sa han och började gå. Jag hängde med. Vi gick hem och bytte om och gick ut igen. Jag gick först ut ur dörren. Vi stängde den och började gå. Liam la armen runt mig. Efter 20 minuter var vi framme. När vi var framme satt Luke och hans flickvän. Jag tittade på dem och kände hur tårarna trängde sig i ögonen. Jag såg på Liam och torkade tårarna. Jag har Liam tänkte jag för mig själv. Vi gick och satte oss på stranden. Jag tog av mig mina kläder och sprang ner till vattnet. Jag dök i. Jag simmade upp till ytan och gick upp. Jag la mig ner på magen i sanden. Jag vände på mig. Precis då hade Liam försvunnit. Jag la mig ner på mage igen. Jag tror jag somnade för tre minuter. Men vaknade snabbt av att någon kastade sand på mig. Jag vände mig snabbt och tittade på Liam. Jag skrattade. Jag ställde mig upp och kysste honom.
- I gonna miss you, Sa jag och tittade in i hans bruna ögon.
- I gonna miss you to, Sa Liam och tittade på mig. Jag kysste honom igen. Jag kramade honom. Jag satt på mig kläderna ovanpå bikinin. Vi gick till mig. När jag skulle öppna dörren var ingen hemma. Jag tog min nyckel och låste upp. När jag kom in så tog vi av oss skorna.
Jag gick in i köket och såg en lapp Steph hade skrivit. Jag skickade ett snabbt sms till henne. /Vart är ni nu?/. Jag gick in och satte mig i vardagsrummet. Liam kom efter och satte sig bredvid mig. Jag lutade huvudet mot hans axel. Jag sommnade. När jag vaknade igen låg jag uppe i min säng. Jag gick ner och såg Liam och Niall på sofforna. Jag gick upp och letade efter dem andra killarna. Jag hittade Zayn och Harry i varsin gästsäng. Jag öppnade Stephs dörr på glänt och där inne låg Steph och Louis och sov. Jag gick ner igen och in i köket och började slamra.

Stephanies Perspektiv
Jag vaknade av att någon höll på med något i köket. Jag satte mig upp. Jag gick och satte på mig kläder och gick ner. Jag gick in i köket.
- Vad gör du? Sa jag och tittade på Alexandra.
- Jag var hungrig, Sa hon och skrattade. Jag tog fram mackor och smör. Samtidigt tog Alexandra fram jucie och pålägg. Vi satte oss ner och åt. Medans vi satt där kom Harry in i köket och satte sig bredvid mig.
- Good morning, Sa jag och tog en tugga av min macka. Jag åt upp mackan och gick in i vardagsrummet. Jag satte mig på golvet. Alexandra och Harry kom in till vardagsrummet efter fem minuter. Dem hade en vattenkanna med iskallt vatten som dem hällde på Liam och sen Niall. Alexandra och Harry gick upp och efter två minuter kom Louis ner springade. Efter honom kom Zayn dyblöt. Jag tittade på dem och började skrattta.

Alexandras Perspektiv
När jag och Harry kom ner från övervåningen hade alla killar vakna och satt i sofforna. Jag och Harry log mot varandra och började skratta. Jag gick ner och satte mig bredvid Liam. Jag satte på tv.

Idag blev det en kort. Jag ska snar få besök av min kompis :]
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu