What Would You Do If That Was You! Del 11

Alexandras Perspektiv
Killarna hade precis gått. Jag satt och letade efter kattungar. Jag hittade två vita. En vit och svart. Sen en hel vit. Jag log. 
- Steph kom hit! Ropade jag. Hon kom snabbt. 
- Aww, Sa hon och jag ringde på annonsen. 
- Hi are the kittens left? Sa jag 
- Hi, yes they are, Svarade säljaren 
- I want to buy both of them, Sa jag 
- Okey, can you come to day? Sa säljaren
- Yes, do you live in London? Sa jag 
- Yes, in ......... ..... ..., Sa säljaren.
- Okey im comming soon, bye, Sa jag 
- Bye, Sa säljaren och jag tryckte bort. Jag stängde av datan. Sen gick jag och satte på mina skor. 
- Are you gonna join? Sa jag och tittade på Steph
- Yeah, Sa hon och vi började gå. Det tog cirka en timme. När vi var framme gick jag fram och knackade på. 
- Hi, are you the one who gonna buy the kittens? Sa kvinnan i dörröppningen.
- Yes thats me, Sa jag och log. Hon visade mig och Steph in. Vi gick till rummet där kattungarna var. Jag log när jag såg dem. 
- Do they have any names? Sa jag. 
- No, Sa hon. Den svart vita kom fram till mig och la sig i mitt knä. Jag log. 
- How much is it? Sa jag. 
- I want 50 for them, Sa hon. 
- I take them, Sa jag och hon tog fram en kattbur. Vi la in kattungarna där och jag gav henne pengar. Vi gick hem. Jag släppte ut dem. Kattungarna sprang runt i lägenheten. Jag satt på datorn och gick in på twitter. Liam hade tweetat mig. Folk hade redan börjat bomba mig med massor av tweets. Dem flesta av dem var gulliga saker. Medans andra var haters som hade skrivit. Jag tog kort på kattungarna och la ut på twitter. My cute kittens. Skrev jag. Jag skrev en till men om Liam. Liam I Love You so freaking much. You make my hearts race. Sen skickade jag den. Jag loggade ut och stängde av datorn. Kattungarna kom fram till mig. Mjao mjao. Jag tog upp dem. Dem la sig tillrätta bredvid mig. Det ringde på. Steph gick och öppnade. Harry och Louis kom in genom dörren. Jag log åt dem. Harry tappade hakan när han såg kattungarna. Han gick fram och satte sig bredvid mig. Han tog upp den helvita. Den la sig tillrätta i hans famn. Jag tittade på Harry och log. Jag tog ett snabbt kort på dem och satte på datan igen. Jag la ut bilden på twitter. I think Harry have just fell in love. Skrev jag. Då såg jag. Alla hat tweets jag hade fått. Bara för att jag var ihop med Liam. Jag läste dem sakta en och en. Jag kände hur tårarna trängde bakom ögonlocken. Jag loggade ut igen men lät datorn vara på. Jag tog upp den svart vita. Den somnade. 
- Where are the other guys? Sa jag och tittade på Harry. 
- They are at home, Sa Harry. 
- Okey, Sa jag. Jag gick in på youtube på datan och satte på summer nights. När låten var slut tittade jag på klockan och såg att den var 3 på natten. Jag var nästan inte trött. Harry och Louis gick hem till sig. Jag gick och låste sen gick jag till mitt rum. Den svart vita (måste verkligen komma på ett namn snart) kom in i mitt rum och började jama. Jag lyfte upp den och den somnade. 
 
*Nästa dag*
Jag vaknade av att någon knackade på dörren. Jag bärde upp den svart vita och öppnade dörren. Niall och Liam kom in genom dörren. Jag log. 
 
Kort igen förlåt. Men jag har ingen fantasi. Hope u like it. Två kapitel idag :) Kommentera nu :) Så får ni del 12 i morgon. Ni får en bild på Harry, Zayn och Liam. 
Tumblr_m57mmh66ew1qelu6l_large
 
 
 
Kommentarer
Postat av: jacqueline <33

Jättebra!
Du skriver verkligen sååå himla bra!
MERA! :D

2012-06-27 @ 03:13:07
Postat av: lovisa

Bra, mer! :)♥

2012-06-27 @ 03:13:44
Postat av: Stephanie Tomlinson

JäTtte bra mer! :DDDDD <333333333

2012-06-27 @ 10:39:28
URL: http://One1Direction.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu