What Would You Do If That Was You! Del 10

Alexandras Perspektiv
Liam och jag satt vid filmerna och letade efter en film. Jag och Liam ville titta på Toy Story. Medans dem andra ville se på Grease. Men jag och Liam fick dem andra att titta på Toy Story. Vi satte på Toy Story. Jag la mig mot Liam. När filmen var slut satte dem på Grease. I mitten av filmen somnade jag. Jag vaknade tidigt på morgonen och märkte att jag inte sov i soffan utan i någons säng. Jag rullade runt och såg att Liam låg bredvid mig. Jag log för mig själv och somnade om igen. Jag vaknade  av att Niall stog i dörren och skrek på Liam. Jag tittade på honom tjurigt. Jag satte mig upp i sängen. Niall log svagt åt mig. Jag läggde mig ner i sängen igen. Jag somnade om.  Men såklart vaknade jag av att Niall och Liam hängde över mig. Jag skrek till. Sen började jag skratta. Jag tog en kudde och smällde till Liam med den sen Niall. Jag tittade på dem och skrattade. 
- What? Sa jag och tittade på dem. 
- The time is twelve, Sa Liam och kysste mig. Jag log och besvarade kyssen.
Stephanies Perspektiv
Jag, Louis, Harry och Zayn satt och tittade på two and a half men. Niall kom ut ur Liams rum. Han kom och satte sig bredvid Zayn. Liam kom ut ur rummet också. Sen kom Alexandra morgontrött som vanligt.  Dem satte sig i en egen soffa. Jag log åt Alexandra. Hon tittade trött på mig. 
-Shall we go to our house? Sa jag och tittade på Alexandra
- Okay, Sa hon. 
- We go with you, Sa killarna. Vi gick och satte på oss skorna. Jag och Alexandra tog våra saker och började gå. Killarna hängde med. Vi hittade vårat hus ett kvarter från killarna. Vi skulle bo i en lägenhet. Jag gick och låste upp sen gick jag in. Alexandra tog av sig sina skor och gick in. Det var redan möblerat. Alexandra försvann  in i ett rum. 
- THIS IS MINE! Skrek hon. Jag och killarna sprang dit. Det var ett stort vitt rum med en dubbelsäng, skrivbord, stor garderob, spegel, en stor balkong och ett stort vitt badrum. Alexandra stog mitt i rummet och log. Jag gick ut ur rummet. Jag tittde in i ett annat rum. Det här får väll bli mitt. Tänkte jag. Louis kom in och log. 
Liams Perspektiv 
Vi satt inne i Alexandras och Stephs lägenhet och tittade på simpsons. Alexandra satt och håll på med sin dator. Jag log och tittade på henne. Hon mötte min blick och log. Jag tittade tillbaka på tvn. 
 
Idag får det bli en kort. Men mer kommer. Kapitel 11 kommer någon gång idag. Jag lovar!
Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu