What Would You Do If That Was You! Del 17

Alexandras Perspektiv. 
Jag vaknade utan mitt täcke på mig. Den låg istället nere på golvet. Liam låg med ryggen mot mig. Jag kröp närmre honom och kysste han mjukt på kinden. Jag gick upp ur sängen och gick mot köket. Jag gick in till köket och började fixa pannkaks degen. Jag började steka. När jag var klar med ca fem stycken kom Liam in med bara  hans jeans. Jag tittade direkt på hans mage. Han log smått och kom fram till mig och kramade om mig mjukt. Jag fixade färdigt pannkakan och la den på fatet med dem andra pannkakorna. 
- Hi, Sa jag och skulle precis lägga i mer deg när Liam bärde upp mig på köksbänken. Han kittlade mig. 
- Stop...it..., Sa jag och skrattade. Han log och kittlade mig mer. Jag kysste honom mellan skratt attackerna. Han slutade kittla mig och besvarade kyssen.  Jag började spänna upp hans byxor. Han försökte få av min tröja. Låset till ytterdörren lät. Jag tittade mot dörren i några sekunder men tittade tillbaka på Liam igen. Liam drog av min tröja och la ner den på golvet. Jag log och kysste honom. Han besvarade snabb kyssen. Dörren öppnades och in kom Niall, Harry, Steph, Louis, Zayn och Stephs son. Liam knäppte snabbt sina byxor och tog upp  min tröja och gav mig den. Niall tittade åt vårat håll. Jag satte snabbt tröjan för brösten. Jag log smått. Jag hoppade ner för bänken och la i degen. Fortfarande med tröjan för brösten. Jag satte snabbt på tröjan och tittade en nervös blick ut i hallen. Liam ställde sig bakom mig och höll om mig. Jag log och vände på pannkakan. Liam gick och satte sig vid matbordet. Jag bärde stekpannan till bordet och la på pannkakan på Liams tallrik. Liam tittade på mig och log. Jag gick och hämtade den andra pannkakorna och tog med en tallrik till mig. Jag tog med mig bestik också. Jag satte mig på stolen mittimot och la på en pannkaka. Niall tog en tallrik och tog en pannkaka. Jag tittade upp på honom och log smått. Jag åt snabbt upp min. 
 
----
OMG!!! 
3 kommentarer till nästa? Förlåt för kort :(
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu