What Would You Do If That Was You! Del 16

 
Alexandras Perpsektiv. 
*Några timmar senare* 
Jag satt i soffan och sappade mellan kanalerna. Kattungarna låg imot mig. Steph och hennes son sover över hos Louis. Jag hade laddat med chips, popcorn och lösgodis. Jag ställde mig upp och satte mig vid filmerna. Jag valde snabbt Grease. Jag ställde mig upp och la snabbt in skivan i cdn. Jag satte på den och satte mig tillrätta i soffan igen. Den startade. Precis när den hade startat knackade det på. Jag ställde mig upp och gick mot dörren.  Jag öppnade dörren sakta. Där stog Liam. 
- Hi, Sa jag och kramade om honom. 
- Hi, Sa han och kramade om mig. Jag log smått. Han gick in och stängde dörren efter sig. Han tog snabbt av sig sina skor. Jag log åt honom och kysste honom. Vi gick och satte oss i soffan. Jag lutade mig mot Liams axel och log. Han la en arm runt mig. Kattungarna la sig imot mig och Liam. Han lutade sitt huvud mot mitt huvud. Jag satt mig raklång upp och satte mig i Liams knä. Jag satte mig med ryggen mot tv. Jag kysste honom snabbt och log. Han var med på noterna direkt. Han kysste mig snabbt. Jag försökte få av hans tröja. Jag drog av den över hans huvud och kastade iväg den. Han drog av min tröja och kastade iväg den. Jag kysste han mjukt. Han besvarade kyssen. Han lyfte upp mig och bärde mig till mitt rum. Han stängde dörren. Han la varsamt ner mig i sängen. Jag drog snabbt ner han i sängen. Jag kysste han mjukt på munnen. Jag försökte desperat spänna upp hans bälte. Han hjälpte mig. Han fick snabbt upp den. Jag drog snabbt ut bältet och kastade iväg den. Jag spände upp hans byxor. Han drog av sig dem. Jag drog snabbt av mig mina byxor. Jag la armarna runt hans hals och drog han närmre mig. Våra läppar möttes i en underbar kyss. Han spände snabbt upp mitt bh-spänne. Han drog av den. Jag flätade mina fingrar bakom hans huvud och drog han närmre. Jag kysste han snabbt. Vi vände oss så att han låg ner. Jag drog av hans kalsonger och kastade iväg dem. Liam drog av mina trosor och kastade iväg dem. Jag kysste honom mjukt på munnen. Jag kysste honom intensivt på kinden och ner på halsen. Jag kysste honom på axlarna. Sen upp på halsen och upp mot kinden. Han blev mer och mer upphetsad av det. Jag log smått. Jag fortsatte ivrigt att kyssa honom på halsen sen upp på munnen.
Liams Perspektiv.
Jag kysste Alexandra på munnen sen ner på halsen. Hon log åt mig. Jag kysste henne på axlarna och ner på brösten. Jag kysste henne runt om magen. Sen upp på brösten igen. Sen upp på halsen igen. Jag flyttade mig upp till munnen igen och kysste henne lite smått.  Hon kysste mig bredvid munnen och sen neråt. Hon kastade ett täcke över oss. 
Alexandras Perspektiv.
 Han tog sig försiktigt in. Jag stönade lågt. Jag hörde hur ytterdörrens lås lät som om nån vred om en nyckel. Jag drog han närmre mig och kysste honom. Jag stönade. Liam blev ivrigare. Jag log smått och kysste han mjukt och bet i hans läpp. Liam log och kysste mig länge. 
- Hello? Ropade Steph in i lägenheten. Jag la mig bredvid Liam. Jag smög ner ur sängen och satte på mig en stor sovtröja och mina trosor. Jag tittade på Liam och visade honom att han skulle hålla tyst. Jag öppnade min dörr och gick ut. 
- Hi, Sa jag och låsades gäspa.
- Are you sleeping with the tv on? Sa Steph och tittade misstänksamt på mig. Hon hade med sig sin lilla son. Jag gick fram till henne och tog honom.
- Whats his name? Sa jag och tittade på honom.
- We have come on some name, Sa Steph.
- Wich? Sa jag och log smått.
- Sam or Luca, Sa Steph och tittade på bebisen.
- Luca was cool,what should you do home? Sa jag. 
- I have forget the diaper bag, Sa Steph och gick in på toaletten. Hon kom ut med den och satte på sig skorna. Hon gick ut.
- Bye, Sa jag och log. Hon stängde dörren. Jag gick fram mot dörren och låste igen. Jag stängde av tv och sprang in i mitt rum. När jag kom in låg Liam och sov. Jag la mig ner i sängen och somnade nästan direkt. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu