What Would You Do If That Was You! Del 14

Google Image Result for http://resources3.news.com.au/images/2012/05/02/1226345/134939-one-direction-louis-tomlinson.jpgUntitledThink Me Strange
Alexandras Perspektiv 
*Pip* Pip* Jag vaknade av att mobilen ringde. 
- Hello its Alexandra, Sa jag trött
- Its Steph, Louis and I are coming home, Sa Steph.
- What? Why? Sa jag 
- I can tell you a little secret, for about nine months, I and Louis will be parents, Dont tell anyone, Sa Steph 
- Yeah sure, when do you come home? Sa jag 
- Tomorrow we may have landed at the airport in London, Sa Steph
- Okay, Bye, Sa jag 
- Bye, Sa Steph och stängde av samtalet. Jag somnade om direkt och vaknade av att nån stog och knackade på dörren. 
- I coming, Sa jag och släpade mig ut ur sängen. Jag gick fram till dörren och öppnade. Där stog Liam, Harry, Niall, Louis, Steph och Zayn. 
- Oh hi, Sa jag trött och lät dem komma in. Sen släpade jag mig till mitt sovrum och la mig i sängen och somnade om. När jag vaknade igen låg Liam bredvid mig och höll om mig. Jag tittade han i ögonen och log. 
- Goodmorning sleepyhead, Sa Liam och log. Jag kysste honom. Jag gick upp ur sängen och letade efter kläder.  Jag tog ett par shorts och ett linne. 
- Do you come, Sa jag och gick ut ur rummet. Liam sprang i fatt mig och gick bakom mig. Vi gick till vardagsrummet och där satt dem andra. Jag satte mig bredvid Steph. 
- Do you have tell them? Viskade jag 
- No, we think to do this now, Viskade Steph. 
- Boys, I and Lou have something to say, Sa Steph och log. 
- For about nine months, I will be called dad and Steph will be called mom, Fyllde Louis i. Killarna blev förvånade. Jag kunde inte hålla mig för skratt. Alla tittade på mig och jag slutade. Jag gick iväg till köket och gav kattungarna mat och sen gick igenom kylen efter mat. Jag tog fram mjölk och tittade i skafferiet och hittade flingor. Jag hällde i flingor i en skål sen mjölken. Jag ställde tillbaka allt och tog en sked. Jag satte mig vid köksbordet och började äta. Jag hade aldrigt varit såhär hungrig i hela mitt liv. Liam kom och satte sig mittemot mig. Jag åt snabb upp och la bort skålen sen satte jag mig i Liams knä. 
- I love you, Sa Liam och kysste mig mjukt på kinden. 
- I love you too, Sa jag och log mot honom. 

Kort igen. Har ingen fantasi x)
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu